رد کردن پیوندها

Explore
Drag

بعد از اینکه تست بارداری مثبت شد چه اتفاقی می افتد؟

1.با پزشکتان تماس بگیرید:

به محض تأیید بارداری یا مشکوک بودن به بارداری برای قرار قبل از تولد تماس بگیرید. برخی از پزشکان ممکن است قرار ملاقات اول را تا زمانی که دو دوره را طی نکرده تعیین نکنند. در مورد مواردی مانند داروهایی که در حال حاضر مصرف می کنید، علائم نگران کننده یا بیماری های مزمن سلامتی که ممکن است بارداری شما را تحت تأثیر قرار دهد با پزشک مشورت کنید. قرار ملاقات همچنین می تواند به شما کمک کند از هرگونه تردید در مورد نتیجه بارداری خلاص شوید و پزشک تأیید کند که واقعاً بچه دار می شوید.

2- نتایج را بررسی کنید:

با انجام آزمایشات بارداری در خانه، گاهی اوقات ممکن است در مورد نتیجه تردید داشته باشید که آیا نتیجه شما مثبت کاذب است؟ هنگام ارزیابی نتیجه آزمایش بارداری باید چند نکته را به خاطر بسپارید.

3- خطوط تست را بررسی کنید:

وقتی افراد در مورد مثبت کاذب تعجب می کنند نگران هستند که یک خط تبخیر را مشاهده می کنند. این زمانی است که به نظر می رسد تست بارداری مثبت است و نوعی خط ضعیف وجود دارد.  اما در واقع نتیجه مثبتی نیست. خط تبخیر بندرت هیچ رنگی ندارد. بیشتر شبیه یک خط ضعیف است که انتظار دارید یک خط صورتی ببینید. خطوط تبخیر بیشتر در مارک های خاصی از آزمایش های بارداری دیده می شود.

4- مثبت کاذب را در نظر بگیرید:

اگر آزمایش شما به وضوح مثبت باشد به احتمال زیاد باردار هستید. آزمایش های مثبت کاذب بارداری امکان پذیر است اما نادر است. برخی از داروها و شرایط پزشکی وجود دارد که می تواند باعث ایجاد یک مثبت کاذب شود.

پیام بگذارید