رد کردن پیوندها

Explore
Drag

اندازه و شکل پستان چه تاثیری در شیردهی دارد؟

اندازه پستان و شیردهی به چه صورت است؟

اندازه سینه های شما به مقدار بافت چربی موجود در آنها بستگی دارد. زنان دارای پستان کوچکتر بافت چربی کمتری دارند و کسانی که پستان بزرگتر دارند بافت چربی بیشتری دارند. اما ، بافت چربی شیر مادر را تولید نمی کند. در عوض ، این بافت غده ای پستان شماست که شیر مادر را تولید می کند. قدار بافت شیر ​​ساز در پستان شما لزوماً به اندازه پستان شما ارتباط ندارد. افرادی با اندازه های مختلف پستان کاملاً قادر به تولید شیر سالم برای نوزادان خود هستند.

داشتن سینه های کوچک تاثیری در شیردهی دارد؟

زنانی که سینه های کوچکی دارند اغلب نگرانند که نتوانند شیر کافی برای کودک خود درست کنند. تا زمانی که اندازه کوچک سینه به پستان های هیپوپلاستیک ارتباط نداشته باشد. گرچه ممکن است مجبور شوید بیشتر اوقات به دلیل مقدار شیر مادر که پستانهای کوچکتر شما می تواند شیردهی کند، باید با شیر کافی برای کودک خود تولید کنید.

داشتن سینه های بزرگ تاثیری در شیردهی دارد؟

شیردهی با سینه های بزرگ ممکن است در ابتدا ناخوشایند باشد، اما شما نباید مشکلی برای شیر دادن به کودک خود داشته باشید. یافتن موقعیتی راحت و کمک گرفتن از همان ابتدا مهم است. خصوصاً اگر کودک شما در قفل کردن مشکل دارد. برخی از خانم ها همچنین نگران هستند که سینه های آنها بینی کودک شما را مسدود کند، اما این معمولاً جای نگرانی ندارد. اگر هنگام شیردهی بینی کودک شما مسدود شود دهان خود را باز می کند و پستان را رها می کند تا بتواند نفس بکشد. اگر نگران هستید با استفاده از انگشت خود پستان خود را در نزدیکی بینی کودک فشار دهید. فقط مراقب باشید که قفل آنها را نشکنید.

پیام بگذارید