رد کردن پیوندها

کار از خانه؟ بیایید شروع کنیم.

اشتراک گذاری
موفقیت نیاز به کار سخت دارد. به این طرح‌های «سریع پولدار شوید» گوش ندهید. شما باید شخصیت خود را بسازید و روی خود و کسب و کارتان سخت کار کنید تا به عظمت برسید. سخت کار کنید و هوشمندانه کار کنید.

خودتان را راحت کنید

تکرار چنین اشتباهاتی با اتخاذ این طرز فکر مبنی بر تبدیل هر شکست به یک درس یا فرصت یادگیری، هرگز نمی توانید شکست بخورید مگر اینکه خودتان آن را ترک کنید. شما باید بتوانید چندین حقایق ضروری در مورد انگیزه را در آن بیابید

مدیریت فضای کاری خود.

افراد موفق شکست ها را شکست نمی دانند. آنها آنها را به عنوان درس های مهم یادگیری می بینند. درس هایی که می تواند به آنها بینشی بدهد تا از تکرار چنین اشتباهاتی جلوگیری شود. با پذیرش این طرز فکر مبنی بر تبدیل هر شکست به یک درس یا فرصت یادگیری، هرگز نمی توانید شکست بخورید تا زمانی که خود را ترک کنید. شما باید بتوانید چندین واقعیت ضروری در مورد انگیزه را در پاراگراف های زیر بیابید. اگر حداقل یک واقعیت وجود دارد که قبلاً نمی دانستید، تفاوتی که ممکن است ایجاد کند را تصور کنید. خیلی سخته که همه چیز رو ادامه بدی

تعادل کار/زندگی را تنظیم کنید.

شما باید بتوانید چندین واقعیت ضروری در مورد انگیزه را در پاراگراف های زیر بیابید. اگر حداقل یک واقعیت وجود دارد که قبلاً نمی دانستید، تفاوتی که ممکن است ایجاد کند را تصور کنید. زمانی که به نظر می رسد همه چیز شکست خورده است ادامه دادن خیلی سخت است، اینطور نیست؟ آیا مواقعی در زندگی شما وجود دارد که واقعاً بخواهید آن را “ترک” بنامید، زیرا فقط نمی توانید نتیجه خوبی از تمام کارهای سختی که انجام داده اید ببینید؟
“مشاغل از راه دور از زمان تحولات جهانی به طور پیوسته در حال افزایش هستند. ”
فقط پس از انجام یک تعهد خاص، چیز خوشحال کننده ای تنظیم کنید تا در آن افراط کنید. بهترین زمان برای یادگیری در مورد انگیزه قبل از اینکه درگیر مسائل باشید است. خوانندگان عاقل به خواندن ادامه می‌دهند تا تجربه‌ی انگیزشی ارزشمندی را در زمانی که هنوز رایگان است به دست آورند.

با تیم خود در تماس باشید.

اگر می خواهید موفق شوید، اطراف خود را با افراد مناسبی احاطه کنید که شما را در تمام راه حمایت و تشویق می کنند. با افرادی باشید که عقاید و آرزوهایی مشابه شما دارند. هاله مثبت توسط این ادغام انرژی جمعی از افراد دارای “ذهن مشابه” ایجاد می شود. برعکس، بودن با افرادی که با طرز فکر شما مخالف هستند ممکن است انگیزه‌ای منفی و در عین حال بسیار قدرتمند ایجاد کند.

پیام بگذارید

این وب سایت از کوکی ها برای بهبود تجربه وب شما استفاده می کند.